GUK-dag

GUkvlag

Op zaterdag 6 december 2014 viert het Gents Universitair Koor zijn vijftiende levensjaar met al wie wil. Wees welkom in de Therminal (Hoveniersberg 24, om precies te zijn in de podiumzaal op het gelijkvloers) vanaf 15u voor een welkoms- drankje en -snoebeltje, om mooie GUK-gerelateerde herinneringen op te halen, andere oud-GUKkers nog eens terug te zien, de nieuwe GUKkers te leren kennen en er samen een fijne namiddag tot zelfs avond (of voor de échte doorzetters zelfs nacht?) van te maken.

Liefjes, partners, kinderen: iedereen is welkom! We vragen iedereen om gezelschapsspelletjes mee te nemen om later op de avond gezellig samen de tijd te verdrijven met de zelf gebakken lekkernijen. Voor muziek en GUK-partituren wordt gezorgd 😉 !

Hopelijk tot dan,
Het bestuur van het GUK