Decembernieuwsbrief GUK

Gent, 24 december 2014

Beste vriend van het GUK,

Bijna twee maanden verder is er alweer veel gebeurd in de GUK-kringen. Na een prachtig lokaal concert met onze beeldschone, ongelooflijk mooi zingende Ierse vriendinnen (en Oscar, hun charismatische maestro) en een immens, grotesk, adembenemend optreden met 950 andere stemmen in de basiliek van Koekelberg, heeft het Gents Universitair Koor ook ineens vijftien levensjaren opzitten! En dat moest gevierd worden.

Op zes december kwamen GUK-leden over het hele land bijeen om in de Therminal de vijftien GUK-kaarsjes uit te blazen. Het welkomstcomité bestond uit enthousiaste huidige GUK-leden, die met alle trots de GUK-cupcake voor het evenement hadden laten maken: en wat smaakten ze naar meer! Zoals zoveel van het GUK natuurlijk, hihi…
Een echt familiegebeuren vond plaats: vrienden zagen elkaar weer na lang vervlogen tijden, de kinderen van de oud-leden konden zich vermaken met de talrijk aanwezige spelletjes, kregen hun pakjes van Sinterklaas, er werd gesmuld van heerlijke desserts, gemaakt door onze huidige GUK-leden (met veeeeel liefde) en tenslotte werd er ook nog samen gezongen. Gezelligheid en warmte alom, we hopen dat u er evenveel van heeft genoten als wij, dank u allen, voor uw talrijke opkomst en we wensen u nog een zalig Kerstfeest en een gelukkig 2015, met veel geluk, voorspoed, vriendschap, liefde en GUK. Moge al uw dromen uitkomen!

Met dank aan Hanne Decock voor haar foto’s van de GUK-dag, hier een kleine selectie:

GUKdag9        GUKdag10

GUKdag1      GUKdag2