Aprilnieuwsbrief GUK

20 april 2015, Gent

Beste Vriend van het GUK,

Met de maand maart waaide de prille lente toe met een zeer geslaagd GUK-weekend en fijne GUK-activiteiten, zoals de activiteiten op de Dies Natalis-viering van de Universiteit Gent.

Zo gingen de GUK-leden tezamen op team building en om gewoon even het “beest uit te hangen” hun hoogteparcours-skills bovenhalen. Na veel acrobatische bewegingen en de ‘aap in ons’ tonen, werd er gezellig geluncht om nadien verdere beproevingen te kunnen doorstaan. Jawel, de eigenste GUK-cantus stond eindelijk op het programma! Een fijne dag als mooie (en zeker welverdiende!) beloning op al het harde werk van de afgelopen maanden…

Nu het einde van de paasvakantie is aangebroken, vliegt het GUK er weer op volle kracht in. Op het bestuursweekend werd de laatste hand aan de voorbereiding van de nieuwe bestuursverkiezingen gelegd, de verdere reclame aanpak voor de aanstaande concerten besproken, de inkleding, kostumering en muzikale omkadering in detail overlopen, maar werd er eveneens aan de team-building binnen het bestuur gewerkt. In het zonnetje werden er tussen het werken en vergaderen door enkele adempauzes voorzien met een snackje of drankje.

DSC_0348

Aanstaande dinsdag houden we onze algemene vergadering (waarbij de leden voor het nieuwe bestuur zullen worden verkozen) en de laatste repetitie in de Therminal. Vanaf dinsdag 28 april maken we het podium in theater platform Scala onveilig om een tot in de details afgewerkt, stralend, gek, grappig, maar vooral “beestig” concert te brengen.

Wees welkom!

webbannerDatum_Beestig

“Beestig”
Dinsdag 5 en woensdag 6 mei 2015, telkens vanaf 20u