Nieuwsbrief GUK

Lieve GUK-fans,

Net zoals de natuur zich weer voorbereidt op de mooiste lentedagen van het jaar, zo is het GUK ook weer druk bezig om voor u de mooiste concerten in elkaar te steken!

Bent u de gloednieuwe digitale affiches al tegengekomen?
Tickets (6 / 14 euro) verkrijgbaar via onze website: www.gentsuniversitairkoor.be/tickets

Een deel van ons repertoire mochten we al voorstellen tijdens de Dies Natalis, de plechtigheid ter ere van 199 jaar UGent. We zongen ook samen met het GUHO het Io Vivat. Een prachtige samenwerking!

Elke dinsdag zingen we natuurlijk nog steeds de longen uit ons lijf tijdens de wekelijkse repetitie.
Maar uiteraard moet er ook wat ontspanning zijn tussendoor! In de week van 21 maart werd de repetitie verschoven naar maandag, maar omdat GUKkers nu eenmaal samen móéten komen op dinsdag, werd er toen als verrassingsactiviteit een spelletjesavond georganiseerd!

En ook komende maand staat er weer een druk programma klaar! repetitieweekend, bestuursweekend, en ook de jaarlijkse cantus is natuurlijk een niet-te-missen evenement voor alle leden!
Hoe dat allemaal afloopt, leest u in de volgende nieuwsbrief!

Hartelijke groeten,

Het Gents Universitair Koor

Het Gents Universitair Koor is verbonden aan de Universiteit Gent en krijgt de steun van KBC Bank & Verzekering