Nieuwsbrief GUK

Lieve GUK-fans

Ondertussen zijn we alweer half oktober en er is weer een hoop gebeurd binnen het GUK!

17 september was er de jaarlijkse barbeque waarbij de leden elkaar na de zomer terugzagen en volop de reis van in juli bespraken. Er moest ook een beetje gerepeteerd worden, want de volgende dag mocht het GUK de officiële opening van het academiejaar verzorgen van enkele muzikale intermezzo’s.

De week erna begon het nieuwe GUK-jaar pas echt, met de twee open repetities die een enorm succes waren! Onze trechterzaal zat zo vol dat er stoelen tekort waren. We waren blij verrast om meer dan 60 geïnteresseerden te mogen verwelkomen.
Na de stemproeven mochten wel 28 nieuwe studenten zich officieel lid van het GUK noemen. Deze gaven we dan ook een warm welkom met een leuke openingsactiviteit in de vorm van een speeddate, om elkaar meteen beter te leren kennen.

Momenteel repeteren we weer elke dinsdag voor het concert in december, dat in het teken van Kerstmis zal staan.
Om ook dit concert tot een groot succes te brengen, vertrekken we 6 november op repetitieweekend naar Wetteren, waar we samen met Koor&Stem zullen zingen tot we er (bijna) bij neervallen.
Daarnaast zingt het GUK in oktober op 4 proclamaties.

Binnenkort ontvangt u van ons info over tickets en het concertprogramma. We kijken er alvast naar uit om u daar weer een muzikale avond te mogen bezorgen!

Hartelijke groeten,

Het Gents Universitair Koor

Het Gents Universitair Koor is verbonden aan de Universiteit Gent en krijgt de steun van KBC Bank & Verzekering