U heeft honger? GUK serveert…!

Op 6 december geeft het GUK opnieuw een concert. Ook deze keer wordt iets speciaals voorzien. U kan niet alleen genieten van 3 miniconcertjes, maar ook van de culinaire kunsten van het GUK.

Om 19u00 gaan de deuren open en wordt u verwelkomd met een GUK-aperitief waarna u zich kan installeren aan een comfortabele tafel en genieten van enkele aperitiefhapjes.
Om 19u15 begint het GUK met het eerste muzikaal intermezzo van een half uur. Daarna kan u uw maag naar hartelust vullen met 3 verschillende soorten pasta (Carbonara, Bolognaise of vegetarisch). Hierna verblijdt het GUK u nogmaals met een aantal arrangementen van eigen bodem. Na dit tweede intermezzo volgt het dessert, bereid door de GUK’ers. Als digestief geeft het GUK u nog een voorsmaakje van haar Amerikarepertoire. Het GUK wordt ook dit concert opnieuw begeleid door Marc Masson.

Vrienden van het GUK kunnen van het aperitief, de maaltijd, het dessert en het concert genieten voor slechts €5. Niet- Vrienden betalen €20 (niet-studenten) of €15 (studenten).

De plaatsen zijn beperkt, inschrijven kan via deze link.

Tot op het concert!
Het GUK