Uitnodiging iShakespeare

Beste vrienden en sympathisanten,

We zijn al half november, en dus begint voor kinderen stilaan de tijd om af te tellen naar de komst van Sinterklaas … Maar om een heel andere reden telt ook het GUK af naar 6 én 7 december: dan brengen wij ons programma iShakespeare ten gehore! Wij willen u dan ook van harte uitnodigen op één van deze concerten.

Zoals u al kon lezen in de vorige nieuwsbrief, zingen wij dit semester een gevarieerd programma met als rode draad de beroemdste dichter ooit, William Shakespeare. We brengen u een mengeling van oud en nieuw, van muziek en woord, van het klassieke en het moderne. Binnenkort gaat het GUK op repetitieweekend om dit uitdagende programma tot in de puntjes af te werken.

Onze concerten gaan door op 6 en 7 december om 20u (om 19u30 openen de deuren) in de voormalige franciscanenkerk Parnassus, Oude Houtlei 122, 9000 Gent. Tickets zijn in voorverkoop te verkrijgen aan €7 voor studenten en €12 voor niet-studenten (respectievelijk €10 en €15 aan de kassa) en kan u op twee manieren verkrijgen. Ofwel bestelt u direct bij leden, ofwel surft u naar https://gentsuniversitairkoor.be/tickets.

Wij hopen u allen te mogen verwelkomen op onze concerten!

Met vriendelijke groeten,

Het GUK-bestuur