Vakantie en dan …

Het GUK vertoeft nog een weekje in vakantiesfeer maar vanaf 14 februari vliegen we er terug in!

Studenten die benieuwd zijn hoe het eraan toegaat in een studentenkoor, zijn 14 februari allemaal welkom in het studentenhuis de therminal (hoveniersberg 24). Vanaf 19u45 start daar onze open repetitie. Deze duurt tot ongeveer 22u. Daarna is er nog tijd voor een toffe babbel bij een hapje en een drankje.

Wie liever niet op het podium staat, maar liever toeschouwer is. Hou dan 8 en 9 mei vrij want dan vindt ons concert met als thema ‘oorlog en vrede’ plaats.

Hopelijk mogen we u op één van de data verwelkomen. Wie meer info wil mag altijd contact met ons opnemen via het mailadres contact@gentsuniversitiarkoor.be.