War & Peace

Beste vrienden en sympathisanten van het GUK,

Een paar weken geleden, in het laatste weekend van de winter, trok het GUK naar Merelbeke voor het traditionele repetitieweekend. Dat is altijd een belangrijk moment, want eens het weekend voorbij is komt het concert snel dichterbij.

Zo ook deze keer! Na de paasvakantie zijn er maar enkele repetities meer en dan breekt de concertweek aan…

We treden op in de Aula van de Universiteit Gent op 8 en 9 mei, telkens om 20u. De deuren openen om 19u30.

U kunt vanaf nu ook tickets bestellen. Dat kan op drie manieren: via een lid van het koor, via de telefoon (0496 31 17 37) of via de website (https://gentsuniversitairkoor.be/tickets). Als u via de telefoon of de website bestelt, zullen uw tickets klaar liggen aan de inkom.

De tickets kosten €12 in voorverkoop (€7 voor studenten) en €15 (€10 voor studenten) aan de kassa. In de prijs is ook een gratis drankje inbegrepen.

Wij hopen u allen te zien op één van onze concerten!

Met vriendelijke groeten,

Het GUK-bestuur