Lieve Vrienden van het GUK,

Het concert Warm Winter nadert met rasse schreden! Het GUK is momenteel druk in de weer om u een onvergetelijke avond te bezorgen.
Het thema van de avond is Kerstmis: pakjes onder de kerstboom, een knetterend haardvuur, sneeuwvlokjes die langzaam naar beneden dwarrelen, …

Om de zang tot in de puntjes in orde te krijgen, gingen we naar traditie begin november op repetitieweekend. Deze keer was dit in het instituut Mariagaard te Wetteren en werd het verzorgd door Koor&Stem. Naast ons gebruikelijke koor met Joris repeteerden we samen met andere koren uit de omgeving en de internationaal bekende Zweedse dirigent Fred Sjöberg.
Ook hier zorgde ons feestcomité voor de nodige ontspanning: na de repetitie op vrijdagavond zorgde iedereen samen voor een dessertjesbuffet en op zaterdagavond was er een quiz.

Het weekend erna kwam het bestuur samen om te vergaderen over de organisatorische kant van het concert. De aankleding, ticketverkoop, zaalinrichting… Alles wordt grondig voorbereid om weer een concert van topkwaliteit te kunnen afleveren.

Uw tickets voor het concert en meer info komen binnenkort in uw brievenbus. Wij kijken er naar uit om u 3 of 4 december in de Aula Academia te mogen verwelkomen!