Lieve GUK-fans,

Ondertussen is ons zeer geslaagde concert Warm Winter al even achter de rug. Laat ons hier eerst even op terugblikken.

Het bijzondere aan dit concert was de inbreng van zo veel instrumentaal talent uit het GUK zelf. Het begon al met een prachtig duet van onze twee saxofonisten Simon en Adam. Zij zorgden meteen voor een warme en intieme sfeer om Away in a manger in te zetten. Het volgende nummer, Lullay, werd begeleid door Annelies aan de harp. Een beetje later hoorden we de prachtige combinatie van wel vier dwarsfluiten en een hobo, waarna de gitaristen zorgden voor een muzikaal intermezzo.

Bij Shall we dream werden we verrast door Joeri met zijn trompet, en het moest niet veel gekker worden toen er daarna een djembé het podium op werd gedragen voor To the mothers in Brazil.

Verder werden we nog begeleid door ons eigen strijkkwartet en als afsluiter nog een vijfde dwarsfluit bij The world for Christmas.
En natuurlijk mogen we onze eigen Marc aan de piano niet vergeten!

Het GUK ging een tijdje in winterslaap (examenperiode dus), en nu zijn we weer helemaal klaar voor een nieuw GUK-semester! Dit begon met een geslaagde open repetitie, en na de stemproeven van afgelopen donderdag mogen we weer 6 nieuwe leden welkom heten in ons koor.

Het thema van ons repertoire is deze keer folkmuziek! Het wordt weer een boeiende en uitgebreide mengeling van allerlei genres. We zijn nu al aan het dromen om ook hier weer een prachtig concert van te maken.
Houdt u alvast 3 en 4 mei vrij in uw agenda?