Best of GUK!

Het Gents Universitair Koor is terug van weggeweest, en presenteert met trots haar nieuwe concertreeks: Best Of GUK!

Nu de gezondheidssituatie het weer toelaat, viert het Gents Universitair Koor feest naar aanleiding van haar twintigste verjaardag, en hoe kunnen we dat beter doen dan met een trip down memory lane? Het GUK haalt oude repertoires van onder het stof en is klaar om een concertreeks neer te zetten vol monumentale stukken. Samen met alumni-GUK’ers staan we binnenkort op de bühne om de Gentse cultuurliefhebber opnieuw te laten genieten van een vaste waarde in de Vlaamse koorwereld.

Op woensdag 23 februari voeren wij ons concert op om 20 uur in de Sint-Pauluskerk (Smidsestraat, 9000 Gent). Op dondergdag 24 februari begint ons concert om 20 uur in de concertzaal MIRY (Biezekapelstraat 9, 9000 Gent). Deuren gaan open om 19u30.

Tickets kunt u vinden op onze ticketpagina.

***OPGELET: omwille van de coronamaatregelen zijn wij verplicht om te vragen dat iedere bezoeker een Covid Safe Ticket (CST) kan voorleggen.***

Tot dan!